jeansleggins m.m



från vänster

1. grå #stentvättade" jeansleggins från cubus med fickor där bak. ordpris 300:-
mitt pris - 150+frakt
använda 5 gånger max. Storlek: XL

2. vanliga ljusa tygleggins från h&m med dragkedja vid fotänderna.
ordpris: 200 :- mitt pris 100+frakt
använda några gånger. Storlek M

3. dålig bild, lägger upp bättre sen. Är iallafall ett par jeanstights från vero moda, mörkblå, med fickor där bak. dragkedja vid fotändena. Skickar bättre bild om så önskas. L-XL är storleken.
ordpris: 300 :- mitt pris: 150+frakt. OANVÄNDA. SÅLDA!!!


4. ljusblå jeansleggins med fickor där bak. Lite ljusare slitning där fram över lår och knä. Riktigt fina och sköna, hänger dock lite i baken på mig. Storlek XL.  Skickar bättre bild om så önskas. Ordpris 300kr.
Mitt pris: 170+frakt

5. Jeanstights från Gina Tricot "stentvättade" använda ett par gånger. Storlek XL
Ordpris 300:- mitt pris 150+frakt'

6. underst.  jeanstights från kapp ahl. ser verkligen ut som jeans. Fickor där bak, mörlblå tyg.
ordpris 300:- mitt pris: 170+ frakt. Använda 3 gåner. storlek 40-42


Skickar fler bilder till din mail om så önskas!
kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill bara säga att du ska ha jäkligt mycket cred till att du gör en bloppis med större storlekar!!!!!! :) Alla andra som säljer bloppisar är oftast i XS eller S! CRED TILL DIG!

2009-12-19 @ 15:54:17
Postat av: Anonym

anonym - tack för kommentaren, den värmde!

håller med. de flesta bloppisar är i små storlekar, lite tråkigt då man själv alltid varit större.

har dock gått ner en del i vikt så vrf inte sälja det förstora här ist :)

2009-12-20 @ 01:00:40
URL: http://xlbloppis.blogg.se/
Postat av: Anonym

1 men är osäker om jag har en mindre storlek eller inte

2009-12-20 @ 14:05:11
Postat av: Elin

Hur mycket fint som helst! Jätte roligt som sagt att hitta en bloppis med lite större. Hur skulle betalningen gå till ?

2009-12-20 @ 15:11:47
Postat av: M-XL

elin - tack så mkt :) det värmer.

betalningen kan gå till på flera sätt :) antingen om du bor i skåne att man träffas och gör det irl, eller att jag skickar det på postförskott med hjälp av posten eller helt enkelt att du sätter in penhar påå mitt kort och så skickar jag varan direkt när jhag sett pengarna :)

går alltid att komma fram till en lösning som känns bra för båda :)

2009-12-20 @ 19:29:48
URL: http://xlbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0