tack

först och främst vill jag tacka alla för den fina responsen, sen är det kul att folk hittat lite saker de är intresserade av, verkligen skoj! Angående betalningar och sånt så finns det ett par alternativ

1. IRL! bor i skåne, vid ystad, så runt malmö och sånt så kan jag tänka mig möta upp er och ge över plagget eller vad det nu ör.

2. postförskott via posten, vet inte riktigt hur det fungerar men det kan man ju ta reda på!

3. ni sätter in pengarna på mitt konto och jag skickar varan direkt när jnag ser pengarna. Vet att en del är osäkra på detta alternativet men man kan ju aldrig ge mer än sitt ord på att man kommer att skicka varan :)

Men givetvis är det viktigt att hitta en betalning båda parter är nöjda med.


FRAKT.

Angående fraktpriser osv, beror ju helt enkelt på hur stort paketet är osv. I första hand tänker jag använda mig av postens gröna kuvert som finns i storlekarna S-XL, det är fast pris på dem och jag tar ju givetvis inte mer än vad kuvertet kostar vilket ni även kan kolla upp priset på, och man får packa paketet tills det går att stänga, så det är väl det bästa alternativet :) Tror att det mesta går ner i dessa gröna kuvert!

KONTAKT:

[email protected]   bara att adda eller maila för att fråga eller få mer bilder på någon speciell sak på bloggen ni är intresserade av :)

Och än en gång, tack! Mer grejer kommer upp imorgon :D

Kommentarer
Postat av: jennie - ♥ Mode, Tips, Skönhet ♥

SV: ja eller hur:/ rip

2009-12-20 @ 20:31:36
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej!!! :D Allt bra med dig idag? :D

Tusentals kramar ^^, <3

2009-12-21 @ 00:31:43
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet

Okej:)

Längtar du till julafton ? :)

2009-12-21 @ 21:28:29
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0